2013-06-17

Syukur

Alhamdulillah, Gua da lepas satu stage yang menggerunkan iaitu stage yang lagi gerun dari menunggang kucing hutan. Mana mana lelaki pon agak cuak bile nak akad nikah ni termasuklah gua yang sememangnya peluh didahi sudah umpama shower di hotel Prinzpark, kuala Ibai di negeri Terengganu Darul Iman.

Nak kate gelabah gua steady je jawab soalan taraf tadika dari jurunikah ni. Setakat selawat ngan mengucap ni gua dah memang hapal dari lahir. Sekali dia tanya,

"Jom kite test dulu nanti nak jawab ape mase akad?"

Peh......Kepale otak gua memang dah kosong mase tu, keliling memang gua da tak nampak orang... Dengan muke selambe dan yakin gua balas,

"Sahaja aku........."

Kah Kah Kah...... Memang semue orang ketawakan gua la kan.

"Ko nak puase ke nak ambik wuduk?"...

Gua steady je, buat muke kucing. Nasib baik rehearsel je, lagipon gua memang sengaje nak test jurunikah ni alert ke tak dengan jawapan gua. Tapi bile yang live punye, gua memang tak bagi can la, memang gua sapu sekali je.. Maklom ajela, dinikahkan bakal bapak mertue mase tu. Kene la tunjuk kite ni besemangat.

Keh Keh Keh... Gua menang! Gua Menang!


## : Menjadi suami besar tanggungjawabnye...
Di Dunia kamu tanggung, Di Akhirat kamu jawab..itu dinamakan 'Tanggungjawab'....
       Memang gua takkan lupe khutbah kawin gua ni..

0 orang tak puas hati:

Post a Comment