2010-01-28

Header

salam..
gua ingat ini jam gua dah boleh hepi2 lepak minum teh la. Gua rase layout ni gua da cukup bekenan, tapi header atas tu gua memang cukup tak bekenan. Unsur alam tu dah ade, and gua rase header gua paling sempoi sebab ade seekor harimau yang nampak macam bantal yang jual kat padang besar tuh. Gua ingat kan, kreativiti melukis gua memang teruk la, tapi bakat seni tu gua ingat tetap ade dalam diri gua hahahaha. cume gua xnak praktikkan jek. xpelah, nanti gua kasi cantik header ni gua kasi tukar balik. gua ingat itu harimau pon da cukup comel la buat mase sekarang nih..

3 comments:

  1. ade kawan gua kate, arimau kat atas tu macam kucing, gua ingat nak masuk kelas melukis la...

    ReplyDelete
  2. teringat kt kueh semprit zmn dulu2...mcm bentuk harimau di atas (tanpe kepala)

    ReplyDelete