2010-01-26

perubahan.....

Hahaha, bernapas balik gua rase blog gua ni. yela, dah boleh upload post dah,haishh. Sekarang gua rase nak try gune kata ganti diri pertame iaitu gua plak.. nak tengok mcm mane die punye pegi plak. haha. zaman da maju sekarang, mungkin perkataan aku dah boleh masuk dalam kamus mesir purbe hidup gua kot. haha, baru la nampak elegen sket. mungkin awek2 yang membace akan ckp, wah.. hiperbola sungguh penulis blog ini dalam menggantinama diri beliau (sorang je kot awek yang membace blog ni ahahahaha).. , ade jugak yang cakap. ade aku kisah?..ha..ayat ni gua tau datang dari mane, lau x membe gua yang serawak tu mmg bkn die la tu..haishh...

Gua agak kene g mandi la sekarang. Nanti mamat sebelah sound gua plak... "kate nak g pasar malam, tapi die yang tehegeh2"..ngeh-ngeh..sori la mamat sebelah rumah.. gua ngah feeling ngarut depan pc ni.. gua nak tengok macam mane die punye pegi plak..

0 orang tak puas hati:

Post a Comment