2010-02-23

Bersenam

Duduk di kedai makan sambil menunggu makanan memang adalah perkara paling indah bagi gua dan juga rais dan juga lokman. Tapi jika dilihat pada perot yang semakin mara ke hadapan, rais lantas memberi cadangan selamba pada gua..

" Joging jom esok bai..."

belum pon sempat gua menjawab, lokman pantas mencelah percakapan gua dengan penuh yakin dan tertib.

" Gua nak beli tali speaking la, leh main lompat-lompat "

Gua dan rais saling pandang memandang sambil membuat muka senyum simpul..

6 comments:

  1. wa nak mencarut sket..

    siaallll !!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. parent gua cakap xbaik mencarut bila 'speaking'

    ReplyDelete
  3. hahahahahaaa......gilee...xkasi orang abis cakap camtuu laaa..hua hua huaaa..speaking speakingggg.....ahahahaa..

    ReplyDelete
  4. wa ngah panas neh..
    wa tgk lu 2 org kecik besa kecik besaa...aishh

    ReplyDelete
  5. lukman mmg hebat ber"speaking"...kahkahkah lawak2
    aishhhh...j0in aku la bai,hr2 joging aku aja ko wat senaman kempis perut..hahahaha

    ReplyDelete