2010-02-04

Menyesal

Tadi mase gua mandi, gua dah pikir..haram,jap lagi mesti budak-budak ni gelak sama gua, nyesal pon ade.. Tapi bende camni orang kate kalau dah buat tak dapat dah nak tarik balik. Macam mesin rumput la lebih kurang. Gua mentain kaver diri gua dan tenteramkan hati gua. Tapi tadi baru je gua langkah masuh bilik Rais dan gua tak sempat cakap ape-ape, die dah gelakkan gua. "bai, muke lu macam budak-budak la bai.."
haram, sumpah gua malu. Tu belum mamat Luqman tu tengok gua lagi. Agaknye mengekek gelak kan gua nanti. Esok plak nak pegi kelas, malu betul lah.. Mane la gua nak cari misai palsu malam-malam camni buat pakai pegi kelas esok.. haram tol!!

2 comments:

  1. bajet rrr menyesal.. tup tup semua wanita pandang ko...
    yg penting perkataan cute tu mesti kluar dr mulut mereka..huhu

    ReplyDelete
  2. gua agak..bukan cute...tapi 'kiutukan' yang ala ala gampang gitu hahahaha

    ReplyDelete