2010-02-05

Lagu Negeri Pahang

Ya Allah
yang Maha kuasa
lanjutkan usia ke bawah duli yang maha mulia
dirgahayu
darul makmur
aman dan bahagia sentiasa
Ya Allah
selamatkan
kebawah duli raja kami

Haha, sape orang pahang tapi tak kenal lagu yang sentimental ni memang lu orang tak steady. Gua start kenal lagu ni bile gua masuk sekolah rendah. Mase mule2 dengar lagu ni, sumpah gua tak reti nyanyi. Pitching gua dengan 2 3 orang kawan gua agak berterabur la. Selalunye lagu ni nyanyi mase perhimpunan hari isnin jek. Sambil2 nyanyi tu ade pengawas darjah 3 angkat bendere Pahang kat depan dan selalunye bendere tu sampai awal dahulu sebelum lagu ini habis. Nak lagi steady, pengawas tu turunkan balik sket bendere tu untuk naikkan bendere tu balik biar die habis same dengan lagu. kuang3

3 comments:

  1. sya tau lagu ni... tiba2 rindu kt matrik.. huhu..

    ReplyDelete
  2. ko kn pengawas 2...
    men tuduh org len plak..
    malu nk ngaku la 2...wawawawa

    ReplyDelete
  3. baik sket beb.. bukan ko ke yang menarik bendere?
    gua ketue dok atas je kasi arahan wahahaha

    ReplyDelete