2010-02-25

Iklan Te-retro abad ini




Mesti lu orang yang hidup zaman-aman 90-an penah tengok kan eklan sabun kat atas ni. Walaupon ramai yang bising-bising kate cicakman tu hero pertama melesia, diorang memang silap besar la. Tengok sendiri la ape Khatijah Tan cakap lam iklan ni. "oh wiraku". Tapi iklan trojan ni gua memang salute la. Kalau zaman sekarang ni, eklan sabun mane berani buat macam iklan nih. Paling koman pon baju kene sos, kain kene lecah, tak lupe jugak baju kene kuah kari mamak. Tapi eklan kat atas ni memang heaven la. Punya nak tunjuk kotor siap letak sawi, terung, tomato, dan tak ketinggalan tong sampah. Gua memang salute la eklan retro nih.

nota nota : kecik-kecik dulu gua memang tak kenal sabun serbuk. Sabun buku cap kapak yg bentuk kubus tu aje la yang gua kenal sebab rumah gua tak dak mesin basuh.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment