2010-02-07

Hari test sedunie

Hari ni ngan esok, gua terlalu buzy dengan test yang masih belum prepare ape2. So sape2 yang ajak gua p mandi sungai jernih, baik lupekan. Tapi kalau ajak lepak ngeteh kat KFC, mungkin gua pertimbangkan. Ni pon malam ni ade test, acounting plak tuh. huhu. Gua rasa gua dah habis study. Ni yang gua lepak-lepak main blog sambil balas-balas mesej kat FB. Tapi hati gua tibe-tibe tak sedap bile dengar apek kat luar tu bermonolog dengan kawan2nya dalam bahasa mandarin sambil bermain farmville dalam facebook. Kedengaran dalam celah-celah bahasa mandarin yang dibualkan tu,gua tercuri dengar beberapa perkatan; Trial Balance, Balance sheet, Income statement. Ape kejadah semue tu? satu haram pun gua tak tau, sempat lagi gua main blog. tak boleh jadi nih, gua kene bace balik nih. Ingatkan dah habis study dah.. har har har.


nota-nota :

gua agak pasni gua nak keje jadi akauntan kat kuantan la. jual beli santan.

0 orang tak puas hati:

Post a Comment