2010-02-24

Gua Puas

Gua ade kawan, keje kat kluang. Semalam die cerite mau kasi servis die punye passion kasi laju. Katenye bawak 60 kmh macam bawak 60 kmh, tapi kalau die kasi tekan habis pon pegi 60 kmh jugak. Gua dengar je cerite berasap die tuh dengan penuh kesabaran tanpa sebarang kutukan. Hari ni die YM gua waktu die lunch, die kate pergi keje pagi tadi passion die memang laju. Habis mamat LC die kasi asap je. Lampu merah pon die bedal sebab tak sempat brek. Side mirror kerete kelise pon patah sebab die main cilok2 sangkut kat side mirror kete. Dari pengamatan gua, die memang laju dari pendedahan dan pengakuan yang die berikan. Die tambah lagi kerek dengan gua bile die kate die baru je lepas basuh moto passion die tu kat snow wash. Gua tau, kalau nak banding dengan lagenda gua yang berabuk kat bawah tu, memang lagenda gua kalah. Tapi tak pe, gua sabar je. Pukol enam biase orang-orang tengah balik kerje dan dalam kesibukan tu jugak la henpon gua berbunyi tanda menerima sms. tettt tettt....tetttt tettttt...

"wei, gua kat shell station ni... ujan lebat gile la!! nye sal gua basuh motor!!!'

Gua dekat rumah mengekek gelakkan die. Padan muke belagak sangat dengan gua. Gua ingat ini jam gua da boleh gelak besar la walaupon report FYP gua masih di takok lame...

0 orang tak puas hati:

Post a Comment