2010-04-03

Se Poil

Gua tak pasti nak mule macam mane, nak kate hari malang gua, tak la jugak tapi banyak betol yang buat mood destinasi budget gua spoil.

Dengan perut yang penuh angin dan ingin membuang small water, gua berlari ke tandas AS Cineplex. Gua tolak 3 pintu yang ade gune jari, semue firm masih ketat. gua kasi lepak tepi dinding. Tibe-tibe brader terengganu dengan brader johor masuk. Gua sound sama diorg, "layan sini sudah brader, tandas penoh!"... sambil-sambil pusing kepale paip sinki..

"air takde la mat!" gua bersuare lantang..

Sumpah gua kene gelak bile mamat johor angkat kepale paip tu keluar air. Ape kejadah design kepale paip pusing-pusing tapi nak bukak paip kasi angkat die punye kepale.. Tapi gua relaks lagi.

Tibe-tibe brader terengganu tendang pintu tandas, terkuak pintu tu takde orang kat dalam. ketige-tige plak tu. lagi barai gua kene gelak mase tuh! Panas gua bile tau, mane tak nye, gua da tunggu kat luar dekat 10 minit. Sumpah gua masuk dalam tandas sambil sumpah seranah tapi tak tau kat sape, mungkin kat diri sendiri kot.

Tapi mase nak balik, gua punye spoil lain sket la. Gua tengok mamat kat depan ni bawak kete terhuyung hayang dengan awek die, tapi kepale awek die jadi macam biskut chipsmore. Kejap ade kejap takde. Gua ngan brader-brader ni rase nak baling je cermin kete depan tuh dengan Vanilla Coke.. Biar die tau macam mane rase chipsmore dengan vanilla coke punye pegi!

0 orang tak puas hati:

Post a Comment