2010-07-05

botol berharge 2 ringgit 50 sen

Gua memang cukup dahage suatu petang tu. Jadi gua perlukan sesuatu untuk mengembalikan bendalir badan yang hilang. Gua capai air di atas, tapi perase anggur. Brand ni memang gua da cam. Harga agak mahal hingga boleh mengerat tengkok. Gua bukak tutop botol gua hirup gaye betol-betol dahage. Cilakak!!! Lu orang try beli ice pop cair warne ungu dengan bende kat atas ni, pastu gitau gua die punye rase !!! jangan lupe.. kalau ice pop keras, patahkan dengan lutut sambil buat bunyi..yeeahh!!!!

2 comments:

  1. gori! tima ksih aku ucapkan kat ko sbb bjaya menghuraikan teka teki yang ak dok cr2 jwpannya sjak kali ptama mnum air ni yg perasa anggur tu. haha :DD
    btoi2.. rase ice pop.

    -mira

    ReplyDelete
  2. hahaha.. aku agak tuan kedai tu isi ice pop dalam tu la..haha

    ReplyDelete