2010-03-01

BLOG berantai


Riak muke gua tiba-tiba berubah macam shidee yang dapat kawen dengan budak yang umo 28 tahun lagi mude dari die bile membe UKM baru gua kasi tag gua punya blog dalam dia punya blog. Lu orang bleh kasi check in la die punya blog-Budak Tangkas. Bagi gua dia ada potensi jadi artis hebat satu mase nanti. So, sebelom die jadi terkenal, baik lu orang kasi kenal sama dia. Orang kata sediakan payung sebelum hujan nanti senang nak kautim tiket nak tengok konsert AF diorang kat istane budaye. Tapi sekali gua dapat jugak la eklan berantai ni. dalam celah2 blog dia. Ade soalan cepumas untuk gua jawab. takpe, sebab gua hormat permintaan dia gua jawab jugak..

soalan pertama : You have to print screen wallpaper that you are using right now

jawapan gua agak simple :


Gua agak wallpaper gua paling sempoi. Ni pon sebab gua baru format PC semalam.

soalan kedua : Tell us why you like the wallpaper

jawapan gua : Gua memang tak gemar wallpaper nih. Tepakse je gune sebab ade gamba rumput. Jiran2 sebelah rumah gua selalu lapar, gua ingat ini wallpaper leh kasi kenyang diorang la bile tenung itu rumput lame2.

Soalan terakhir : tag 10 orang..

Gua ingat ni soalan paling susah buat gua lepas soalan PTS mase gua darjah 3 dulu.

Pipiyapong - blog terbaik gua layan
sembangkencang - blog terbaik gua layan
zurasaid - kalau nak kurus bace la blog kosmate gua ni
NIK melodies - dak skool gua. da jadi artis kat jepon huhu
luqman hafifi - blog yang suke down kan kewibawaan gua an banyak fitnah gua

Gua da dengar azan subuh tu.. Gua blah dulu brader!!



0 orang tak puas hati:

Post a Comment