2010-03-02

Menyorok

Malam tadi limin kasi pesanan ringkas pada gua mengunakan khidmat pesanan paling ringkas.

"brader.. sory, moto lu gua park kat belakang kat luar pagar chanteek punya ngadap padang"

Dalam ati gua memikirkan, agak jauh gua nak menapak pergi belakang dari bilik esok nak-nak kalau gua lambat bangun. Mampos gua.

***********************************

Bangun bangun nak pergi kelas, gua capai kunci, sarung selipa pastu gua terus menapak slow-slow and steady walaupon kelas nak start lagi 5 minit. Gua nampak lagenda gua memang baik punya parking siap dapat kotak winston merah kosong lagi dalam raga. Gua start moto gua, tapi tiba-tiba ati gua jadi cukup tak tenang. Tak boleh jadi nih, getus ati gua, Panas gak badan gua tahan bengang. Gua menapak laju-laju menghala ke bilik. gua daki anak-anak tangge tu. Sakit kat dada gua makin kuat sampai gua rasa nak gigit je pintu rumah mowk. Anak tangge ni plak gua rase makin banyak je. Sampai je bilik gua terus sound kepada yang membuat gua bengang,

"Lu kalau tak nak pergi kelas, sound la sama gua, jangan buat-buat diam bila gua keluar bilik tadi. Takde la gua susah-susah camni nak cari lu"

Tapi dari tadi gua tengok dia diam ja sambil gua tengok menyorok belakang penyandar kerusi. Gua malas nak pikir panjang, gua capai je helmet gua yang gua tertinggal kat kerusi tadi pastu gua menapak kembali ke padang menuju ke arah lagenda gua yang kedinginan dan keseorangan...

4 comments:

  1. anta yg x dgr ana ckp xnak pegi...ish2

    ReplyDelete
  2. adakah helmet aku pandai bercakap??

    ReplyDelete
  3. ooo helmet ker??ish3..

    ReplyDelete
  4. hahahahhahaaaaaaahahahahahhaaaaaaaaaaa......

    ReplyDelete